waze-mobile

שאלות ותשובות

יש יתרון משמעותי למרכז שירות מורשה על פני כל מוסך. במרכז שירות מורשה מכירים כל בורג ברכב שלך וכל מערכת. הרכבים כיום בנויים עם מערכות טכנולוגיה מתקדמת, וצריך לדעת כיצד לאבחן נכון כל תקלה ברכב ובהחלט חשוב לדעת כיצד לתקן את התקלה מבלי לגרום לנזק נוסף.

במרכזי שירות מורשים, של קיה או של כל יצרן רכב אחר, הצוות המקצועי עובר הכשרות והשתלמויות אצל היצרן, יש שיתוף במידע ויכולת להתייעץ עם גורמי מקצוע שונים וכך הטיפול ברכב שלך, הוא מקצועי יותר ואיכותי יותר.

מרכז שירות מורשה, פועל על פי סטנדרטים קפדניים של היצרן, בכל הקשור לחלפים, לאיכות השירות ולאיכות הטיפול ברכב ובלקוח.

השקט הנפשי של הלקוח, הביטחון שלו שהוא מטופל על ידי מקצוענים מומחים, והבקרה שיש על מרכז השירות, הם שמעניקים למרכז שירות עדיפות על פני כל מוסך אחר. 
 

טיפול תקופתי לרכב נקבע על פי הוראות היצרן. ברכבים חדישים יותר, לרוב עושים טיפול תקופתי לרכב כל 15,000 ק"מ. עם זאת, במידה ועברה שנה מאז הטיפול התקופתי האחרון, וטרם מלאו 15,000 ק"מ, הרכב צריך לעבור טיפול. יש לכם שאלה בנוגע למועד הטיפול הבא לקיה שלכם? אנחנו נשמח לעזור. 08-6606966